Odświeżony salon BoConcept zaprasza do warszawskiej Domoteki

Duże, komfortowe przestrzenie, designerskie meble oraz przyciągające wzrok detale. Drewno i kamień idą w parze z betonem i stalą, a całość zgodnie duchem biophilic design ożywiają zielone rośliny. Wszystko to podzielone na czytelne studia, w których urządzono domowe pomieszczenia – przykładowe salony, jadalnie, sypialnie, a nawet miejsce do wypoczynku na zewnątrz. Tak wygląda nowy salon BoConcept w warszawskiej Domotece, który przeszedł gruntowną metamorfozę.

Salon duńskiej marki BoConcept, zlokalizowany w warszawskiej Domotece, to miejsce dobrze znane miłośnikom skandynawskiego designu. Czy oby na pewno? W ostatnim czasie przeszedł on bowiem gruntowną metamorfozę, a jego przestrzeń zaaranżowana według autorskiej koncepcji ‘Store Ekstraordinær’, nabrała zupełnie nowego charakteru. Stylistycznie nawiązuje ona do produktów marki, wykorzystując najwyższej jakości naturalne materiały – drewno, kamień i ciepłe w odbiorze tkaniny. Mocny kontrast dla nich stanowi stal i beton, których chłodny odbiór łagodzą zasłony i draperie. Wszystko to pośród żywej zieleni. Pełni ona nie tylko rolę dekoracji, ale też wyraża ducha marki przyjaznej dla człowieka i otaczającej go przyrody.

 

 

Poczuj się jak u siebie!

Aby, każdy mógł poczuć się tu jak w domu, a dzięki temu w łatwy i przyjemny sposób wyobrazić sobie, jak mógłby urządzić własne wnętrze, ponad 300-metrowa powierzchnia została optycznie podzielona na pomieszczenia. Stąd odwiedzający salon BoConcept goście mogą oglądać (ale też użytkować) kompleksowo zaaranżowane przestrzenie salonu, jadalni, sypialni, domowego biura, a nawet ogrodu. Każda z nich została urządzona i wyposażona tak, by niczym nie różnić się od zamieszkałego już wnętrza. I tak np. w salonie poza wygodną sofą, do której dobrano stolik kawowy odnajdziemy także praktyczne komody, szafki RTV, czy regały. Na tym jednak nie koniec. Do konkretnej aranżacji dobrano także pasujące oświetlenie, tekstylia oraz dodatki. Stąd na stoliku i otwartych półkach uwagę przyciągają starannie dobrane detale, a poduszki czy kocyk na kanapie wprost zapraszają do wypoczynku. Tu można poczuć się jak u siebie! Dodatkowo każda z urządzonych przestrzeni odzwierciedla konkretny styl aranżacyjny – nie ma więc tu przypadkowych, nie pasujących do siebie elementów.

 

 

Zaprojektuj własne meble!

Czytelny rozkład poszczególnych studiów ułatwia komunikację dla odwiedzających salon gości. Dzięki niemu, łatwiej jest też się skupić na konkretnych produktach, poświęcić im więcej uwagi, docenić każdy szczegół. A tych tu nie brakuje! Odnajdziemy tu bowiem zarówno ikony duńskiego designu, jak i całkiem nowe kolekcje mebli, oświetlenia, tekstyliów i dekoracji do domu i na zewnątrz. Wśród nich projekty Mortena Georgsena, Karima Rashida, czy też Henrika Pedersena – światowej sławy designerów, którzy tworzą kolekcje dedykowane wyłącznie dla BoConcept. Co więcej, praktycznie wszystkie produkty, w tym meble do przechowywania, łóżka, stoły, krzesła i sofy, można dostosować do indywidualnych potrzeb i ulubionego stylu aranżacyjnego. Meble można personalizować poprzez wybór rozmiaru, kolorystyki, materiałów oraz wyselekcjonowaną kolekcję ponad 120 tkanin i skór. Z chęcią pomogą w tym doradcy marki i projektanci, z którymi można spokojnie porozmawiać w częściowo przysłoniętej strefie klienta, będącej sercem salonu BoConcept. Dzięki kameralnej atmosferze tego miejsca, zlokalizowanego w centralnym punkcie przestrzeni, ale też skupieniu tu najważniejszych elementów, proces personalizacji mebli, a więc dopasowywania ich do potrzeb konkretnego klienta, staje się dużo prostszy i przyjemniejszy.

 

 

Profesjonalnie w każdym calu

To jednak nie wszystko, co ma do zaoferowania marka. BoConcept wspiera także swoich klientów, oferując elastyczną usługę projektowania wnętrz. Na czym ona polega? Otóż klienci marki mogą uzyskać porady dotyczącą stylizacji wnętrz, ale też pełne koncepcje projektowe z profesjonalnymi wizualizacjami 3D. Ta wysokiej klasy usługa jest całkowicie bezpłatna i można z niej skorzystać nie tylko w salonie, ale też podczas wizyty przedstawiciela marki w domu lub wirtualnie za pomocą połączenia wideo.

Źródło: BoConcept

Dodaj komentarz

Instagram