Klienci i architekci mogą liczyć na wsparcie Franke online
W najbliższy poniedziałek i wtorek Franke uruchamia cykl porad online. Eksperci marki zaprezentują wiele przydatnych rozwiązań i odpowiedzą na pytania. Porady adresowane są do klientów indywidualnych oraz architektów i projektantów wnętrz.
Od miesiąca wiele codziennych aktywności przeniosło się do internetu. W sieci pracujemy, spotykamy się z przyjaciółmi i znajdujemy rozrywkę. Tam też robimy coraz więcej zakupów i szukamy praktycznych porad w doborze właściwych produktów. W odpowiedzi na te potrzeby Franke organizuje cykl prezentacji i konsultacji online.
Poniedziałki dla klientów indywidualnych
Wiele osób szuka w sieci porad na temat optymalnych urządzeń do swojej kuchni. Najlepszym sposobem ich zdobycia jest rozmowa z ekspertem. Zatem zamiast żmudnego przeczesywania dziesiątek stron i porównywania opinii z forów internetowych, Franke proponuje czat z ekspertem. W każdy poniedziałek odpowiedź na nurtujące nas pytania znajdziemy na firmowym Facebooku Franke. Wystarczy w godzinach od 10:00 do 12:00 wejść na czat, by uzyskać profesjonalną poradę. Dzięki temu dowiemy się jakie urządzenie będzie najlepsze do naszego stylu życia i kuchni, gdzie kupić sprzęt czy zamówić do niego części zamienne.
Wtorki dla architektów i projektantów
Z myślą o profesjonalistach zajmujących się projektowaniem wnętrz Franke uruchamia webinar. Prezentacja online będzie prowadzona co wtorek, za każdym razem na inny temat. W pierwszej części zagadnienie dnia omówi ekspert, do którego można wysyłać pytania. Na wszystkie odpowie w drugiej części spotkania. Żeby wziąć udział w webinarze wystarczy się zarejestrować, wysyłając maila na adres katarzyna.niezabitowska@franke.com W odpowiedzi otrzymamy link do zalogowania na platformę z informacją jak z niej korzystać. Liczba miejsc jest ograniczona, a samo szkolenie jest bezpłatne. Warto też wspomnieć o innym cenionym przez architektów udogodnieniu, czyli o bryłach 3D produktów. Można je znaleźć na stronie internetowej www.franke.pl/ks do pobrania przy opisach poszczególnych urządzeń oraz w zakładce „centrum pomocy – b2b”.
Typowe strony internetowe na temat produktów i zamieszczane tam zakładki FAQ (najczęściej zadawane pytania) często nie rozwiewają wszystkich wątpliwości. webinar i czat na Facebooku Franke, to najlepsze sposoby na rzetelną informację i uzyskanie odpowiedzi na szczegółowe pytania.
https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/b2b-pliki-do-pobrania/biblioteka-modeli-3d.html
https://www.facebook.com/FrankeKitchen.Polska/
Źródło: serwis prasowy Franke