Premiera GROHE SPA – luksus skrojony na miarę potrzeb

Sanus per aquam, czyli „Zdrowie dzięki wodzie” – dzięki subbrand GROHE SPA zwyczaje pielęgnacyjne stają się luksusowymi rytuałami, mającymi pozytywny wpływ na ciało, umysł oraz duszę.

Nic nie może równać się z wodą – eliksirem życia. Może być ona oczyszczająca, orzeźwiająca, a nawet uzdrawiająca. Jej uspokajający dźwięk oraz subtelny dotyk na skórze pozwalają odciąć się od świata zewnętrznego – znaleźć spokój ciała, umysłu oraz duszy. Zazwyczaj łazienka jest miejscem, które pełni funkcję chwilowego azylu przed chaosem otaczającego świata. To właśnie tam pozytywny wpływ wody jest najbardziej odczuwalny. Jest to przestrzeń, w której spędzamy cenne chwile poświęcone tylko sobie, żeby odnaleźć w swoją siłę oraz nową energię. Rosnące znaczenie łazienki jako domowej strefy do regeneracji jest nierozerwalnie połączone z wyższymi oczekiwaniami konsumentów dotyczącymi projektowania tej przestrzeni. Łazienka ewoluuje w domowe SPA – coraz częściej mówi się o niej w kontekście holistycznego doświadczania wody. Ma być to przestrzeń, która nie tylko odpowiada oczekiwaniom użytkowników, ale wręcz odzwierciedla ich osobowość.

 

 

Luksus skrojony na miarę

Kierując się przekonaniem, że woda jest źródłem życiowej energii, marka GROHE postawiła na odświeżenie swojej kolekcji GROHE SPA. Teraz funkcjonuje ona jako trzeci subbrand obok prezentowanych już GROHE Quickfix i GROHE Professional. Portfolio GROHE SPA oferuje wysokiej klasy kolekcje armatury, modułowe prysznice sufitowe, nieszablonową ceramikę oraz dopełniające aranżację akcesoria. Dzięki wielu opcjom konfiguracji, kolekcja zapewnia zupełnie nową jakość personalizowanych rozwiązań do łazienki. Na szczególną uwagę zasługują GROHE Atrio oraz GROHE Allure Brilliant w wydaniu Private Collection, które pozwalają użytkownikowi nie tylko dobrać kolor, rodzaj powłoki, ale także uchwyt i jego oryginalne wypełnienie. 

 

 

Dzięki modułom pryszniców sufitowych GROHE SPA Aqua Rainshower, każdy prysznic może być dostosowany do osobistych preferencji użytkownika. Wyjątkowe funkcje, takie jak zastosowanie haptyki w baterii umywalkowej GROHE Allure, sprawiają, że pasja marki do wody staje się jeszcze bardziej namacalna. Wreszcie, koncepcja GROHE Perfect Match zapewnia, że różne produkty pasują do siebie pod względem formy i funkcji, sprawiając, że nic nie stoi na przeszkodzie komfortowi i tworzeniu wyjątkowych chwil związanych z wodą.

 

 

“Produkty z portfolio GROHE SPA są połączeniem najwyższej jakości, najnowocześniejszej technologii, niezwykłej precyzji obsługi oraz współczesnego designu. Naszą motywacją jest dążenie do zredefiniowania tego, co można stworzyć za pomocą wiodących technik produkcji, takich jak druk 3D metalu. Chcemy tworzyć wyjątkowe produkty, które dostarczą najlepszych doświadczeń związanych z wodą” — mówi Patrick Speck, leader LIXIL Global Design, EMENA.

 

 

Doświadcz koncepcji GROHE SPA podczas Design Week w Mediolanie

Uczestnicy Design Week w Mediolanie, który odbędzie się w dniach 18-23 kwietnia 2023, będą mogli także doświadczyć na żywo nowej koncepcji i kolekcji GROHE SPA. Kolekcja zostanie zaprezentowana w dzielnicy Brera i będzie to swoista celebracja pasji do wody – stworzona przez markę GROHE instalacja artystyczna nie tylko odzwierciedli piękną architekturę muzeów Picacoteca di Brera, ale jednocześnie będzie wyrażać koncepcję Salus Per Aquam, czyli „zdrowie przez wodę”. Wystawę uzupełnią innowacyjne rozwiązania łazienkowe, które marka GROHE zaprezentuje w czterech immersyjnych kubikach, wpisanych w otaczającą je przestrzeń. Każdy z nich będzie reprezentował inną kategorię: ekskluzywne produkty wykonane za pomocą technologii druku 3D metalu, kolekcję GROHE Atrio oraz GROHE Allure Brilliant, wpisane w trendy rozwiązania w kolorach GROHE, a także multisensoryczną prezentację rozwiązań prysznicowych.

Instalacja będzie otwarta dla odwiedzających:

18/19/23 kwietnia – 10:00 – 19:00

20 kwietnia – 12:00 – 17:00

21/22 kwietnia – 10:00 – 22:00

Źródło: Grohe

Dodaj komentarz

Instagram