AXOR Futures: osobisty luksus – w centrum uwagi

Pod hasłem „Precious Space” – „Wartościowa Przestrzeń” marka AXOR, należąca do Hansgrohe Group, niemal przed rokiem zainaugurowała swą nową, cyfrową platformę AXOR Futures. Rozpoczęta wtedy seria wydarzeń rzuca światło na nowe osiągnięcia architektury i wzornictwa przemysłowego. W celu inspirującej wymiany zdań na temat innowacji w designie, gromadzi renomowanych ekspertów z wielu dziedzin.

„Poprzez AXOR Futures oferujemy wyjątkową możliwość wglądu w nowe sposoby myślenia o wpływie zjawisk społecznych na projektowanie wnętrz oraz produktów dla świadomych odbiorców. W trzeciej odsłonie serii, zatytułowanej „Luxury Gets Personal”, badamy rosnące zapotrzebowanie na personalizację przedmiotów, zastanawiamy się nad przyszłością indywidualizacji, a także analizujemy sposób, w jaki łazienka stała się centrum tego trendu ” – mówi Anke Sohn, szefowa marketingu marki AXOR.

Zapotrzebowanie na unikatowe przedmioty odzwierciedlające nasze osobowości urosło już do rangi globalnego fenomenu, dającego nowe możliwości wyrażania siebie, a zarazem stawiania nowych wyzwań i formułowania pytań. W AXOR Futures Vol. 3. „Luxury Gets Personal” marka AXOR zaprasza uznanych projektantów i trendwatcherów do odkrywania tych fascynujących zjawisk. W dyskusji na temat złożonych współzależności pomiędzy wzornictwem przemysłowym
a indywidualizacją rozwiązań, perspektyw rozwoju obu tych nurtów w przyszłości oraz łazienki jako centrum indywidualizacji wezmą udział: Oona Horx Strathern (mówczyni, autorka publikacji i ekspertka ds. trendów), Richard J. McConkey (założyciel A Studio Between) oraz Andreas Diefenbach (projektant produktu i partner zarządzający PHOENIX).

Wydarzenie będzie prowadzone w języku angielskim i odbędzie się 8 listopada 2022 r.
o godzinie 10:00 i 17:00.

Rejestracja: www.axor-design.com

Źródło: Hansgrohe

Dodaj komentarz

Instagram